آموزش حسابداری فروشگاه با اکسس، قابل استفاده به عنوان یک نرم افزار ساده فروشگاهی و اهداف آموزشی است.
فایل
راهنمای کامل پروژه در پنجاه صفحه با دو فرمت word و PDF، شامل توضیحات
طراحی جداول، فیلدها و مشخصات آنها، برقراری روابط بین جداول، طراحی
پرسوجوها (Query)، فرمها، گزارشات (Report) و کدهای برنامهنویسی جهت
مشخص کردن عملکرد فرمهای ورود داده و ...
در این پروژه، همچنین یک عمل
شبیهسازی بهصورت بسیار ساده مد نظر میباشد: شبیهسازی یک فروشگاه، شامل
یک Server که دیتابیس از نوع Microsoft Access میباشد.
فروشنده این فایل در سایت حاضر، طراح و برنامهنویس آن نیز میباشد.
سناریو:
در صورت قطع شبکه، هر صندوقدار (کاربر) باید بتواند به ثبت دادههای خرید و
فروش و سایر کارها که مستلزم دسترسی به دیتابیس و ذخیره و تغییر دادههاست
ادامه داده و پس از برقراری ارتباط با سرور، دادهها به آن منتقل شده و یا
متناسب با تغییرات دادههای دیتابیس Client، نوسازی شود.
تذکر:
در این پروژه، سرور و کلاینت، بهمفهوم واقعی مد نظر نمیباشد. دو فایل
دیتابیس کاملاً مشابه برای سرور و کلاینت در نظر گرفته شده است. همچنین جهت
هماهنگسازی دادههای ذخیره شدۀ دو پایگاه دادۀ کلاینت و سرور از تکنیک
کپی کردن فایل دیتابیس کلاینت در پوشۀ سرور استفاده شده است.
فرمت فایل: اکسس 2007، قابل اجرا در نسخه های بعد
پروژه شامل سه قسمت اصلی است:
1. پوشۀ محتوی فایل پایگاه دادۀ کلاینت که محل ذخیرۀ دادههای وارد شده توسط کاربران میباشد.
2. پوشۀ محتوی فایل پایگاه دادۀ مشابه قبل بهعنوان پایگاه دادۀ سرور
3.
فایل برنامه، که تمامی اجزای دیگر شامل، پرسوجوها، فرمهای ورود داده و
کدهای برنامهنویسی را در خود دارد و رابط کاربری برنامه میباشد.
ترکیب ماکرو، کد VBA و پرسوجوها (Query) جهت انجام خودکار کارهای ضروری.
باز بودن سورس برنامه و امکان ایجاد تغییرات
دارای فرم اصلی که با دکمههای فرمان دسترسی به سایر فرمها و گزارشات فراهم میشود.
تصاویری از محیط پروژه
اجزاء و مشخصات:
جداول:
جدول
گروه حساب ها، جهت ذخیره نام گروه های حساب مانند: هزینه ها، درآمدها،
فروشندگان، مشتریان، صندوقها، حسابهای بانکی و اشخاص مختلف.
جدول حسابها و اشخاص ،جهت ذخیره اطلاعات حسابها و اشخاص مختلف
جدول کالاها: جهت ذخیره کد و شرح کالاها
جداول فاکتورهای خرید و فروش، هر کدام شامل دو جدول: یکی برای ذخیره خلاصه اطلاعات فاکتور و دیگری جزئیات آن شامل کالا، تعداد، فی.
جداول اسناد حسابداری (دریافت و پرداخت و ...) شامل دو جدول که یکی خلاصه سند و دیگری اطلاعات بدهکار/بستانکار انواع مختلف حسابها را ذخیره میکند.
جدول دفاتر که اطلاعات سند حسابداری
و نیز خرید و فروش را پس از ثبت کردن سند در فرمهای مربوطه در خودش ذخیره
میکند. اطلاعات این جدول جهت ایجاد قالب یکسانی از دادههای همه سندها و
گرفتن گزارشاتی مانند روزنامه، گردش حسابها، مانده حساب آنها و غیره
کاربرد دارد.
برقرار بودن روابط (Relationships)
فرمها:
شامل فرمهای معرفی و ذخیره اطلاعات حسابها و اشخاص، درآمدها، هزینهها، صندوق، فاکتورهای خرید و فروش، سند حسابداری (دریافت و پرداخت) و فرم اصلی که دسترسی به سایر قسمتها را از طریق کلیک دکمههای فرمان روی آن امکانپذیر میسازد.
پرس و جوها (Query):
حذف سند مربوط به فاکتور فروش در موقع مقتضی از جدول دفاتر
حذف سند مربوط به فاکتور خرید مانند مورد قبل
حذف سند حسابداری مانند موارد قبل
تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش انبار و موجودی کالاها
تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش فروش
تهیه رکورست مورد نیاز گزارش خریدتهیه رکوردست مورد نیاز گزارش گردش حسابها
تهیه رکوردست مورد نیاز گزارش مانده حسابها
تهیه رکوردست مورد نیاز سایر فرمهای ورود داده مانند اشخاص، صندوق و حساب بانکی
گزارشات (Report) قابل چاپ:
گزارش ساده انبار که نام کالاها، تعداد خرید، تعداد فروش و موجودی فعلی آن را نمایش میدهد.
گزارش ساده خرید
گزارش ساده فروش
گزارش گردش حسابها به ترتیب تاریخ
گزارش مانده حسابها و اشخاص
رویهها و توابع موجود در تنها شیء ماژول پروژه:
رویۀ ایجاد پیوند با جداول پایگاه داده
رویۀ حذف پیوندهای فوق
تابع کپی کردن فایل پایگاه دادۀ کلاینت در سرور که وضعیت عملیات را با یک مقدار بولین (Boolean) مشخص میکند.
تابعی که وضعیت ورود کاربر یا عدم آن را مشخص میکند.
رویه
ای که کد کاربری کاربر جاری را در رکوردهای درج شده یا ویرایش شدۀ پایگاه
داده ذخیره میکند تا مشخص شود کدام کاربر این عملیات را انجام داده است.
قیمت 10000 تومان
لینک خرید
https://www.masbi.com/product.aspx?p_id=9463
پک DVD نسخه پیشرفته
ساده و بدون نیاز به دانش حسابداری
برای تمامی مشمولین ملزم به صندوق مکانیزه فروش
یک سال گارانتی و پشتیبانی رایگان
دارای تاییدیه اداره اقتصاد و امور مالیاتی
شامل
کلیه امکانات نسخه پایه + گزارش سود و زیان ناویژه دریک دوره معین / امکان
تعریف الگو اسناد در فاکتورها جهت صدور اتوماتیک سند / نمایش سود هر
فاکتور در عملیات فاکتورها / امکان ثبت اتوماتیک دریافت و پرداخت وجه نقد،
دریافت و پرداخت چک، دریافت و پرداخت از بانک / امکان ثبت نقل و انتقالات
بین حساب ها / امکان ثبت چک های دریافتی و چک های پرداختی به صورت اتوماتیک
امکان ثبت واگذاری چک، برگشت چک، خواباندن چک سر حساب، وصول چک و کنترل
گردش چک در سیستم / ثبت و صدور سند حسابداری به صورت دستی و امکان چاپ سند حسابداری
/ فروش اقساطی و تعیین تعداد اقساط و مدت اقساط و صدور دفترچه اقساط برای
مشتریان ، دریافت اقساط و محاسبه دیرکرد اقساط در صورت لزوم / امکان ثبت
رسید و حواله تعدادی و ریالی، صدور و چاپ رسید و حواله / گزارش
کاردکس
موجودی کالا / گزارش گردش موجودی کالا با اشخاص / گزارش میانگین خرید و
فروش دریک دوره خاص / گزارش بیشترین فروش کالا و خدمات / گزارش اسناد
پرداختنی و اسناد دریافتنی / گزارش اسناد دریافتنی واگذار شده به اشخاص /
گزارش اسناد دریافتنی در جریان وصول / لیست اشخاص بدهکار و بستانکار /
گزارش مشخصات اشخاص / امکان معرفی کاربر جدید و سطوح دسترسی هرکاربر توسط
مدیر برنامه / امکان راس گیری چک ها / گزارش دفاترکل، معین ، تفضیل / تهیه
نمودارهای متعدد آماری و مدیریتی .
سایر امکانات :
اتصال به ترازوی دیجیتال / ارسال پیام کوتاه برای مشتریان / امکان ارسال پیام تبلیغات / امکان اتصال به تلفن گویا
منطبق با اصول حسابداری و قوانین امور مالیاتی ( ارزش افزوده و ماده 169 )
قیمت 120000 تومان
لینک خرید
قیمت 120000 تومان
لینک خرید
برنامهای کاربردی مبتنی بر مایکروسافت اکسس جهت ذخیره و گزارشگیری هزینهها و دریافت و پرداختهای مربوط به شارژ ساختمانهای مسکونی
مناسب برای ساختمانهای کوچک (کمتر از 20 واحد مسکونی)
خودکار شده با کدهای برنامهنویسی VBA
قابل اجرا در نسخههای مختلف اکسس (2003 به بعد)
قابل اجرا در سیستم و آفیس 32 بیتی. جهت استفاده در سیستم 64بیتی ممکن است نیاز به سیو-از مجدد و تغییرات جزئی باشد.
قابل حمل و بدون نیاز به نصب
کاملاً کدباز و قابل تغییر
امکان
استفاده از سورس برنامه در کلاسهای آموزش برنامهنویسی و پایگاه داده و
نیز ایجاد تغییر در برنامه جهت انطباق بیشتر با نیازهای کاربر و افزایش
امکانات
فروشنده این فایل در سایت حاضر، طراح و برنامهنویس آن نیز میباشد.
تصاویری از محیط برنامه حسابدار شارژ ساختمان(1) مبتنی بر اکسس:
امکانات و وظایف پیشبینی شده:
مدیریت (ذخیره، ویرایش و حذف) هزینههایی که به تفکیک هر واحد مشخص
میباشند، در قالب یک سند با در نظر گرفتن کل ایام هزینه و ایام بدهکاری هر
واحد و محاسبه سهم واحد توسط برنامه.
مدیریت (ذخیره، ویرایش و حذف)
هزینههایی که به طور مساوی بین واحدها تقسیم میشوند، هر کدام در قالب یک
سند و محاسبه سهم هر واحد مسکونی توسط برنامه.
مدیریت (ذخیره، ویرایش و
حذف) هزینههای مشترک با نحوه محاسبه نامتقارن (تقسیم نامساوی بین واحدها)
با نحوه محاسبه نفری یا واحدی، با در نظر گرفتن کل ایام فاکتور هزینه و
ایام بدهکاری هر واحد و محاسبه سهم هر واحد توسط برنامه
مدیریت دریافت مبالغ پرداختی واحدهای مسکونی و نیز تسویه فاکتور/فبوض در قالب سند حسابداری با امکان ویرایش و حذف و جستجوی سندها.
تعریف،ویرایش و حذف حسابها در سه سطح: سرفصل، زیرگروهها و حسابهای جزء
مشاهده /چاپ گزاراشات دفتر روزنامه و معین در بازه تاریخی خاص، کدحسابهای خاص، سرفصلها و گروههای مورد نظر در سایز A4
مشاهده/چاپ دفتر کل (تراز کل) در بازه تاریخی خاص، کدحسابهای خاص و سرفصل مورد نظر در سایز A4
مشاهده بدهکاران، بستانکاران و خلاصه وضعیت مالی حسابها، اشخاص و واحدهای مسکونی، تنها با یک کلیک با امکان چاپ در سایز A4
مشاهده/چاپ گردش حسابها و اشخاص و واحدهای مسکونی با امکان فیلتر بر اساس بازه تاریخی، کدحسابها، سرفصلها، گروهها و نیز وضعیت بدهی ( همه، بدهکار، بستانکار، تسویه) با خروجیهای مختلف: تفکیک تاریخ، تفکیک حساب، ساده (ترتیب تاریخ)، تفکیک گروه، تفکیک سرفصلها و تفکیک وضعیت مالی حساب.
مشاهده / چاپ گزارشات هزینهها در بازه تاریخی خاص، کدحسابهای خاص و گروههای هزینه با خروجیهای: ترتیب تاریخ، تفکیک گروه هزینه و تفکیک حساب (عنوان هزینهها)
جستجوی سندها (هزینهها و حسابداری) جهت مشاهده/ویرایش و حذف.
جستجوی حسابها ، واحدهای مسکونی و اشخاص با نام و کد مشاهده مانده حساب، مشخصات و گردش حساب
نمایش ساعت و تاریخ روز به صورت شمسی در بالای گزارشات و چاپ آنها به همراه گزارشات
ایجاد فایل پشتیبان و بازیابی اطلاعات از روی فایل پشتیبان با امکان گرفتن فایل پشتیبان به صورت خودکار هنگام خروج از برنامه
تخصیص رمز ورود
قیمت 20000 تومان
لینک خرید
اگر در فکر داشتن یک برنامه حسابداری و مدیریت پول کوچک شخصی با کارکرد آسان، قیمت مناسب و بدون آشنایی با مهارت های حسابداری هستید، خرید این محصول به شما پیشنهاد می شود. قابل حمل و کم حجم.
این
نرم افزار در حقیقت یک «برنامه کاربردی در محیط مایکروسافت اکسس» میباشد و
از قابلیت های جالب مایکروسافت اکسس برای ذخیره، ویرایش و گزارش گیری
تراکنش های مالی استفاده می کند. با نصب مایکروسافت اکسس 2003 یا نسخه
جدیدتر می توانید به راحتی با آن کار کنید و تراکنش های مالی شخصی و روزانه
خود را در آن ذخیره و گزارش گیری نمائید.
دقت
کنید که رویکرد برنامه، مدیریت پول و کنترل بیشتر بر هزینه های آتی شخصی
است و مناسب امور تجاری نمی باشد. بدین منظور، امکان بودجه بندی هزینه ها
در آن تعبیه شده تا کاربر از طریق مقایسۀ بودجه بندی با هزینه های واقعی،
بر هزینه های آتی کنترل بیشتری صورت دهد.
قابلیت ها و امکانات اضافه شده به این نسخه(3.0):
- با خرید این نسخه، نسخه های بعدی (در صورت وجود)، به صورت رایگان برایتان ارسال خواهد شد.
- پشتیبانی همیشگی توسط برنامه نویس
- ایجاد فایل پشتیبان رمزگزاری شده
- عدم وابستگی به محل فایل های برنامه
- امکان کپی کردن فایل ها در حافظه های قابل حمل و اجرا از همانجا
- اعلام سررسید اقساط وامهای پرداختی، قبل از سررسید به صورت خودکار
- مدیریت چک های دریافتی (علاوه بر چک های پرداختی) و اعلام سررسید چک ها قبل از سررسید به صورت خودکار
- امکان تعریف و مدیریت هزینه هایی که پرداخت متناوب و منظم دارند (برای مثال اقساط بیمه اتومبیل)
- اعلام سررسید اقساط هزینه های متناوب قبل از سررسید به صورت خودکار
- نمایش وضعیت وام ها در هر زمان
- نمایش وضعیت هزینه های متناوب در هر زمان
- نمایش وضعیت چک های دریافت و پرداختی در هر زمان
- تهیه گزارش از هزینه های متناوب و کل هزینه ها
- تهیه گزارش از چک های پرداختی
- صدور و مدیریت سند حسابداری
-
جستجوی حساب ها و اشخاص بر اساس نوع، نام، شماره ثلفن ثابت و همراه جهت
انتخاب راحت تر در فرمهای ورود اطلاعات و نیز فرمهای گزارشگیری
امکانات موجود از قبل:
- قابل اجرا در محیط ویندوز و آفیس 32 بیتی.
- تعریف، ویرایش طرف حساب ها و حسابها (حساب های بانکی، نقدی، طرف حساب های دائمی و عمومی، افراد خانواده، ... )
- تعریف، ویرایش گروه هزینه ها و بابت ها و همچنین گروه بندی بابت ها به تفکیک گروه مربوطه
- تعریف، ویرایش گروه درآمد ها و بابت های آنها و نیز گروه بندی آنها به تفکیک گروه.
-
تعریف سال بودجه و بودجه بندی هزینه ها جهت مقایسه با پرداخت هایی که بابت
آنهام انجام شده و برآورد هزینه های آتی - تعریف دسته چک
- تعریف برچسب ها
- تعریف اعضای خانواده -مرتبط کردن تراکنش های مورد نظر به برچسب ها و افراد خانواده -عملیات مربوط به چک های پرداختی
- نمایش چک های پاس نشده قبل از سررسید به صورت خودکار
-
مدیریت دریافت وام های دریافتی و اقساط - ذخیره، ویرایش و حذف تراکنش های
مالی (دریافت ها، پرداخت ها و نقل و انتقالات بین حساب ها)
-
مشاهده خلاصه وضعیت حساب ها و طرف حساب در هر زمان (نمایش موجودی اولیه،
میزان کل دریافت، کل پرداخت و موجودی فعلی حساب ها و طرف حسابها)
- مساهده خلاصه وضعیت بدهکاران در هر زمان .
- مشاهده خلاصه وضعیت بستانکاران در هر زمان. - مشاهده خلاصه وضعیت بودجه
بندی سال فعلی و سال های قبل در هر زمان (میزان بودجه تخصیص داده شده، خرج
شده و میران اعتبار باقیمانده) به صورت نمایش گزارش و امکان گرفتن خروجی
اکسل
- مشاهده جزئیات بودجه بندی به تفکیک گروه/بابت هزینه ها در هر زمان(ماننده مورد قبل) بهصورت پیش نمایش و امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش گردش حسابها و طرف حساب ها به صورت کلی و نیز با انتخاب حساب خاص در محدوده تاریخی معین با امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش هزینه ها به تفکیک گروه ها و بابت ها و در محدوده تاریخی مورد نظر با امکان گرفتن خروجی اکسل
- تهیه گزارش درآمد ها به تفکیک گروه ها و بابت ها و در محدوده تاریخی مورد نظر با امکان گرفتن خروجی اکسل
-
تهیه گزارش از نقل و انتقالات بین حساب ها و طرف حسابها مانند موارد قبل -
تهیه گزارش از برچسب ها با امکان گرفتن خروجی اکسل و پیش نمایش
- تهیه گزارش از تراکنش های مربوط به افراد خانواده با امکان گرفتن خروجی اکسل و نیز پیش نمایش
-
تهیه گزارش از چک ها - تهیه گزارش از خرج های اضافی و صحیح با امکان گرفتن
خروجی اکسل - امکان تخصیص رمز ورود برای جلوگیری از دسترسی دیگران به
اطلاعات و داده ها ذخیره شده.
- تهیه فایل پشتیبان از داده های ذخیره شده
- بازنشانی داده ها از روی فایل پشتیبان
- نمایش تقویم شمسی و ساعت سیستم روی فرم اصلی
- کاربری آسان
- ساده ترین نرم افزار حسابداری و مدیریت پول شخصی
شما می توانید این برنامه را روی فلش مموری یا هر حافظه قابل حملی کپی
کرده و هر زمان با اتصال آن به کامپیوتر شخصی در منزل و یا محل کار یا هر
جای دیگر از آن استفاده کنید. در پوشه برنامه یک فایل راهنما وجود دارد.
قبل از استفاده حتماً آن را مطالعه نمایید.
با خرید این نسخه، نسخه های بعدی( در صورت وجود) به صورت رایگان برایتان
ارسال خواهد شد. بدین منظور در فرم سفارش خرید، حتماً آدرس ایمیل و شماره
همراه خود را به صورت صحیح وارد کنید.
قیمت 15000 تومان
لینک خرید
https://www.masbi.com/?rgm=kartish&p_id=6937
کتاب حسابداری صنعتی و شرکتهای سهامی و تضامنی
انتشارات کاوش پرداز
چاپ اول سال ۱۳۸۹
شابک ۳-۹۸-۲۶۶۵-۹۶۴-۹۷۸
شماره کتابشناسی ملی ۲۱۴۸۳۹۵
کتاب اصول حسابداری:
انتشارات کاوش پرداز
چاپ دوم سال ۱۳۸۹
شابک ۳-۳۰-۲۶۶۵-۹۶۴-۹۷۸
شماره کتابشناسی ملی : ۱۰۳۴۴۰۴
حاوی یک عدد DVD می باشد.
مورد تایید اداره دارایی و حوزه های مالیاتی
مورد تایید شورایعالی انفورماتیک کشور
مورد تایید مرکز توسعه فن آوری رسانه های دیجیتالی کشور
بسیاری از دانشجویان حسابداری و حتی حسابدارانی که دارای سابقه ی کار نیستند، در جهت یافتن شغل مناسب حسابداری موفق نیستند.
چرا که حسابداری را بطور عملی کار نکرده اند و به مباحث حسابداری عملی تسلط نداشته و مهارت لازم را ندارند .
در دانشگاه نیز فقط حسابداری را به صورت تئوری خوانده و بسیاری از آنها حتی ساده ترین ثبت یک سند حسابداری را نمی دانند.
این مجموعه برای کلیه دانشجویان و حسابدارانی است که تجربه کار عملی حسابداری نداشته و می خواهند وارد بازار کار شوند و حسابداری هر شرکت و موسسه ای اعم از بازرگانی ، خدماتی و تولیدی و صنعتی را به راحتی فراگرفته و اجرا کنند.
این مجموعه و پک آموزشی شامل یک جلد کتاب اصول حسابداری عملی و یک جلد کتاب حسابداری صنعتی و شرکتها به صورت عملی و یک نرم افزار حسابداری پدیده آموزشی است که در این کتب مسائل و پروژه های بسیار عالی و عملی از حسابداری طراحی شده و با نرم افزار حسابداری حل شده اند و شما با مطالعه این کتب و با استفاده از این نرم افزار حسابداری
بسیار جامع و یکپارچه و قدرتمند ، می توانید به راحتی ظرف مدت زمان بسیار
کمی از خود یک حسابدار ماهر و چیره دست ساخته و فرصت های استخدامی و شغلی
را از دست نداده و به راحتی آنها را ازآن خود نمایید.
قیمت 150000 تومان
لینک خرید